Hier weer een update uit Spanje, - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Chayen& Marloes - WaarBenJij.nu Hier weer een update uit Spanje, - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Chayen& Marloes - WaarBenJij.nu

Hier weer een update uit Spanje,

Blijf op de hoogte en volg Chayen& Marloes

10 December 2013 | Spanje, Barcelona


Wij zijn al bijna 4 maanden in Spanje en de tijd vliegt voorbij. Er is ondertussen alweer veel gebeurd. Zo hebben Marloes en ik beide een stage gekregen in Barcelona. Vanaf januari zal Marloes gaan stage lopen bij RentElectric en ik bij Production paradise. We zullen beide 20 weken gaan stage lopen. Voorlopig komen we dus niet terug naar Nederland. Tot eind mei zitten we nog lekker in Spanje. Dag koude Nederlandse winter en hallo 18 graden + zon. Barcelona is dus een echte aanrader als het op overwinteren aan komt.
Zo hebben we vandaag ook onze schooltijd officieel afgerond. Om 4 uur vanmiddag hadden we ons eerste en laatste tentamen Engels. Dit hebben we beide gehaald met een 7! Ideaal en nu heerlijk een maandje vakantie. Om dit echt goed aan te pakken hebben we besloten om een reis naar Fuerteventura te boeken. Aankomende zaterdag vliegen we heerlijk een weekje naar de zon! Tot en met vrijdag worden we eerst nog vergezeld door Marloes haar zusje Leonie. Met de gezusters Ritsema in huis is het super gezellig en spelen we de ultieme toerist. Alle plekken van de stad hebben we gezien deze week. Wat erg veel leuke kiekjes heeft opgeleverd. Tot dusver even een update!

Hasta luego

  • 11 December 2013 - 10:17

    Hanne:

    Volgens mij had ik ook al wel eerder gezegd dat ik een beetje jaloers was, en dat ben ik nog steeds!!

  • 11 December 2013 - 13:53

    Foktje Ritsema:

    Fijn dat jullie allebei alle tentamens hebben gehaald en ook nog een stageplek hebben weten
    te bemachtigen. TOP. Leuke tijd nog daar en succes met jullie stage.

  • 16 Januari 2014 - 19:42

    Marloes:

    Haha snap ik Hanne! Ja Foktje waren we heel erg blij mee alleen mijn stageplek is afgekeurd en ik ben nu dus heel hard opzoek naar iets anders! Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chayen& Marloes

Studie in Barca!

Actief sinds 12 Okt. 2013
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 4457

Voorgaande reizen:

12 September 2013 - 31 Maart 2014

7 maanden lang vakantie vieren in Barcelona!

Landen bezocht: