Amigas y familia y halloween - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Chayen& Marloes - WaarBenJij.nu Amigas y familia y halloween - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Chayen& Marloes - WaarBenJij.nu

Amigas y familia y halloween

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Chayen& Marloes

03 November 2013 | Spanje, Barcelona

Hola amigos

Op dit moment zitten wij alweer 2 maanden in Barcelona, de tijd gaat echt ontzettend snel! De laatste maand is ontzettend druk maar heel leuk geweest. Zo zijn mijn lieve vriendinnen Krista & Lideweij langs geweest en hebben Chay en ik voor het eerst ff goed de toerist uitgehangen in Barcelona.Zo zijn we naar de Sagrada, Park Quell en met een kabelbaan de Montjiuc op geweest. Vooral de Sagrada Familia was erg leuk want mevrouw De Jong had me daar toch een potje sjans gehad met een leuke kerel, Hola Guapa, inclusief dansje! S' avonds zijn we nog opstap geweest in onze favo club 'Shoko'. Was ontzettend leuk alleen Lideweij was verbaast dat je naar het uitgaan geen Frikandel Speciaal kon krijgen.

Een paar dagen naar dat Lideweij en Krista waren geweest kwamen mijn ouders, tante, neefje en oma alweer naar Barcelona. Hier hebben we echt de ultieme toerist uitgehangen in de Tourist Bus (Zie foto's). We zijn naar Camp Nou geweest, dat was echt ontzettend leuk maar helaas geen voetballers gespot. Wij hebben ook nog een overlevingspakket uit Nederland gekregen met pepernoten, chocoladeletters, hagelslag en stroopkoeken waar we heel blij mee zijn!

Voor de rest heb ik heb nu drie volleybaltraining gehad en dit gaat wel iets anders dan in Nederland. Zo kom ik met mijn hand boven het net uit omdat die zo laag staat, ren ik steeds de verkeerde kant op omdat ze andere systemen hebben en ben ik de één na grootste van me team en dat is me nog nooit overkomen haha. Het niveau is wel ff wennen want er zijn veel meiden die voor het eerst volleyballen maar het is wel heel gezellig. Daarnaast hebben de Spanjaarden nog steeds veel moeite met mijn naam en word het steeds geschreven en uitgesproken als Muloaus.

Tot slot hebben wij afgelopen weekend nog een mooie feestje meegepakt namelijk Halloween. De Spanjaarden vieren dit heel uitgebreid en iedereen gaat verkleed als zombie e.d. Chayen en ik hadden maar besloten om voor 1x van haarkleur te wisselen. Het was een ontzettend leuk feestje mét Nederlandse DJ.

Helaas moeten wij hier de zomerjas alweer aan omdat het nu iets kouder wordt en er dus geen stranddagen meer inzitten! Daarom hebben wij besloten om binnenkort maar eens een cruise richting de zon te boeken!

Adiós!

  • 05 November 2013 - 16:27

    Gerda:

    waahh net alle 3 verhalen even gelezen van jullie:D klinkt echt zo fantastich!! super fijn dat jullie het zo naar je zin hebben!! hele dikke kus uit friesland ;)

  • 10 December 2013 - 23:34

    Mloes & Chay:

    heee gerdieee! Ja het is ook echt fantastisch! Maar we hebben lang niet zulke leuke klasgenootjes als in Nederland;) Dikke kus terug uit Barcelona

  • 10 December 2013 - 23:34

    Mloes & Chay:

    heee gerdieee! Ja het is ook echt fantastisch! Maar we hebben lang niet zulke leuke klasgenootjes als in Nederland;) Dikke kus terug uit Barcelona

  • 10 December 2013 - 23:34

    Mloes & Chay:

    heee gerdieee! Ja het is ook echt fantastisch! Maar we hebben lang niet zulke leuke klasgenootjes als in Nederland;) Dikke kus terug uit Barcelona

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chayen& Marloes

Studie in Barca!

Actief sinds 12 Okt. 2013
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 4462

Voorgaande reizen:

12 September 2013 - 31 Maart 2014

7 maanden lang vakantie vieren in Barcelona!

Landen bezocht: