Hola - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Chayen& Marloes - WaarBenJij.nu Hola - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Chayen& Marloes - WaarBenJij.nu

Hola

Door: CK

Blijf op de hoogte en volg Chayen& Marloes

23 Oktober 2013 | Spanje, Barcelona

Hola Gaupas! Omdat dit meerdere keren per dag naar ons hoofd wordt geslingerd zal ik de zin ook maar aanhouden. Wat een leven hier in Barcelona. We zijn ondertussen al goed gesetteld en weten onze weg te vinden in de stad vol met straatjes en grote pleinen. Elke morgen als we onze ogen openen worden we weer blij verrast met felle zonnestralen die door de ramen schijnen. Het weer is heerlijk, gelukkig maar want we zijn naar Barcelona vertrokken om te overwinteren. De dagen dat het heeft geregend zijn tot nu toe nog op één hand te tellen.

Alweer twee weken geleden hebben we leuk bezoek gehad van mijn moeder en tante. Toen ze aan kwamen in ons appartement waren ze kapot van de marathon die ze moesten lopen door het metro station. En niet te vergeten natuurlijk de finish in ons trappenhuis naar verdieping quinto (5). Naar een koud glas water begon de strijd tussen de gezusters Hendriks om het tweepersoonsbed. Wat gekibbel later was mijn moeder gedegradeerd naar de horror-kamer en ging Sandra er met het tweepersoonsbed vandaar. Om het even duidelijk te maken, de horror-kamer is 2 bij 4 ongeveer en heeft geen ramen vandaar de toepasselijke naam. Die week hebben we veel leuke dingen gedaan heerlijk geshopt bij Centro Commercial Gran Via 2, tapas gegeten over de Ramblas geslenterd en elke ochtend heerlijk ontbeten met vers brood van de bakker. Maar aan alle leuke dingen komt een eind, dus naar vijf dagen was het weer tijd om afscheid te nemen. Geen tranen met tuiten dit keer maar wel een brok in mijn keel bij de laatste knuffels.

Ondertussen vliegen de dagen alweer voorbij en hebben we ons aangepast aan het Spaanse ritme. Alles rustig aan, op zijn tijd en met veel gezelligheid. Ook leren we steeds meer leuke mensen kennen. Uitgaan is ge-wel-dig, wat een mega clubs en de inrichting is prachtig! Daar kunnen de Nederlandse clubs nog wel wat van leren. Ook de Clubbin Lifestyle gaat ons goed af, we pakken regelmatig een vip tafeltje mee en dat bevalt ons prima. Al met al hebben we niks te klagen en vermaken we ons prima!!

Hasta Luego

CK

• 23 Oktober 2013 - 23:00

Cis:

Nou meiden het waren echt gezellige dagen.Blij dat ik m'n meisje even weer kon knuffelen.al met al toch heerlijk geslapen in de horrorkamer.doordat er geen ramen waren had ik geen last van de schreeuwende meeuwen en het ochtend riedeltje van de school.De trappen waren inderdaad een ramp maar dat hebben we overleeft.heerlijk genoten van zon strand en zee en winkels.geen cultuur dit keer .het was te mooi weer.we komen gauw weer.liefs Cis